جوک جدید
 
عشق رویایی
مطالبی زیبا همراه دانلود

حیف نون قبل ازمرگش وصیت میکنه: تمام اعضای

بدنشو اهدا کنن بی جزمغزش.

ازش میپرسن چرا:میگه اخه توش عکس های شخصی دارم







آقا مسواک از عرضش تو حلقم اگه دروغ بگم....

استادمون داشت خارجکی درس میداد،

وسط حرفش با جدیت زبونمو مثل شکیب‏(آوای باران‏)‏ در اوردم و با صدای بلند گفتم:

 me too,bye

 الانم ی دو‏ روزی هست که از بچه های کنکوری عقب موندم!‏
 


بعضی اوقات زندگی طوری با آدم رفتار میکنه که انگار مال باباشو خوردیم ! کسافت




آرزوم شده به کسی که رو پام خوابیده بفهمونم که وقتی پامو یه لحظه تکون میدم، منظورم این نیست که پاشو برو اونور !!!!! 




آخه این زیبایی به چه درد می خوره ...
.
.
.
.
زمزمه های یه دخدر بعد از خوردن ماکارونی





مورد داشتیم, طرف برا بخش "اس ام اس عربـی" 
طرز تهیه "فلافل لبنانی" رو فرستاده....




تفریح سالم ایرانی ها:
وقتی از مطب دکتر میان بیرون درآمد روزانه دکترو حساب می کنن!! 




اعتراف می کنم بچه که بودم فکر می کردم خارجیا که انگلیسی حرف می زنند تو ذهنشون جمله ها رو به فارسی ترجمه می کنن!!! 




ایا پست هایتان تایید نمیشود؟
آیا در یاد گیری درس مشکل دارید؟
آیا مشروط میشوید؟
آیا کادوی ولنتاین میخواهید؟
آیا سرعت اینترنت تان پایین است؟
چایتو عوض کنی حله ینی میخوام بگم یه همچین معجزه هایی میکنه 
تازه مورد داشتیم طرف چاییشو عوض کرده موهاش شروع به رشد کرده 




دوستان بییایید اعتراف کنیم گاهی اوقات خریت هایی که ما کردیم خود خر نکرده ....:))))))))) 




زنگ زدم به دختره میگم میتونم شمارتون رو داشته باشم میگه نه من شمارمو به غریبه نمیدم یعنی به خودم امیدوار شدما مریضیش از مال منم حادتره :)))


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
برچسب:, ::
فرزاد

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید بعضی وقت ها بعضی چیزها آنقدر تکراری می شوند که حتی تکرارشان آدمی را شگفت زده می کند مانند دوستت دارم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق رویای و آدرس farzad2010.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.