سوال علمی مذهبی
 
عشق رویایی
مطالبی زیبا همراه دانلود
دوستای گلم یه سوال علمی مذهبی اجتماعی برام پیش اومده :
38cae3b30dcd6c232ae493a82e61e649-300
 
 
 
امروز با دوست دخترم بیرون بودم،تا رسیدم خونه دست کردم تو جیبم دیدم گوشیم نیست
 
زنگ زدم کسی جواب نداد !
 
مسیری رو که پیاده اومده بودم برگشتم،نبود!

منم جوگیر!!! 

 
گفتم :
 
خدایا اگه پیدا بشه یه گوسفند میکشم!!!
 
خلاصه با حال و روز داغون برگشتم خونه زنگ زدم به دوست دخترم گفتم
 
عزیزم... 
 
من گوشیم گم شده، اگه زنگ زدی یا اس.ام.اس دادی جواب ندادم نگران نشو!!!
 
گفت
 
نه عزیزم من نگران نشدم!!! 
 
چون گوشیتو توی ماشین من جا گذاشتی!!!
 
ولی نیوشا جون و نازی جون و عسل جون تا حالا کلی اس.ام.اس دادن یک بند هم دارن زنگ میزنن!فکر کنم اونا خیلی نگرانت شدن
گوشیتو میندازم تو سطل آشغالِ کنارِ درِ ورودیِ همون پارکِ خراب شده ای که با توی عوضی توش آشنا شدم
 
دیگه هم به من زنگ نزن
 
باااای هانــــــی ..!
 
حالا یه سوال
 
من الان باید گوسفند بکشم یا نباید بکشم؟؟؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید بعضی وقت ها بعضی چیزها آنقدر تکراری می شوند که حتی تکرارشان آدمی را شگفت زده می کند مانند دوستت دارم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق رویای و آدرس farzad2010.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.