کمی تامل در عشق
 
عشق رویایی
مطالبی زیبا همراه دانلود


  

آنگاه که آسمان بارانیست،

                         دل من هم بارانی می شود.

آسمان بغضش را فریاد می زند و اشکش جاری می شود

اما دل من سنگینی بغضش را تحمل می کند

فریاد بی صدایم بلند می شود،

آیا کسی هست فریادم را بشنود

آیا کسی هست اشک های دلم را ببیند

غبطه می خورم...

غبطه می خورم به آن احساسی که آسمان راحت بروز می دهد

و من...تنها تب پیشانی ام را با بوسه ی سرد پنجره می خوابانم،

و با انگشنم،قطرات اشک آسمان را که بر شیشه ی پنجره می لغزد همراهی می کنم

 

انگار من هم از آسمان یاد گرفته ام.بغضم را بدست اشکهایم می سپارم و

                                                                            به این می اندیشم که:

آیا دل آسمان هم به اندازه ی دل من گرفته است ؟

 

برگرفته از وبلاگ:ستاره رویایی من

 

 *  یه دلی که گرفته بارون پشت پنجره و سیاوش قمیشی که داره می خونه

بیخیال حرفایی که تو دلم جا مونده

بیخیال قلبی که این همه تنها مونده...

چه حس خوبيه – اينکه تو هستيُ
عاشق تر از خودم – پيشم نشستيُ

عادت مي دي منو – به مهربونيات
تا من نفس نفس – ديوونه شم برات

چه حس خوبيه – اينکه تو با مني
اينکه به روي من – لبخند مي زني

اينکه به فکرمي – به فکر من فقط
هر چي نگات کنم – سير نمي شم ازت


با تو به زندگيم – دلخوشي اومده
خوشبختي منو – چشمات رقم زده

چه حس خوبيه – شيرينه لحظه هام
شادم کنار تو – همينو من مي خوام


مراقبي يه وقت – من بي قرار نشم
سنگ صبورمي – که غصه دار نشم


عادت مي دي منو – به مهربونيات
تا من نفس نفس – ديوونه شم برات

چه حس خوبيه – اينکه تو با مني
اينکه به روي من – لبخند مي زني

اينکه به فکرمي – به فکر من فقط
هر چي نگات کنم – سير نمي شم ازت

با تو به زندگيم – دلخوشي اومده
خوشبختي منو – چشمات رقم زده

چه حس خوبيه – شيرينه لحظه هام
شادم کنار تو – همينو من مي خوام

"ترانه سرا : مریم اسدی"

"خواننده : علی بهلولی"


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
برچسب:, ::
فرزاد

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید بعضی وقت ها بعضی چیزها آنقدر تکراری می شوند که حتی تکرارشان آدمی را شگفت زده می کند مانند دوستت دارم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق رویای و آدرس farzad2010.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.