من اینگونه نبودم(گل یخ)
 
عشق رویایی
مطالبی زیبا همراه دانلود

آنقدر جنب و جوش داشتم که گاهي احساس مي کردم پرواز مي کنم


 

آنقدر بصيرت داشتم که هنگام خروش موجها خدا را مي ديدم


 

 

دلسوخته ها مرا که مي ديدند از نو شروع مي کردند

 

 


 

پيرها مرا که مي ديدند طراوت جواني را مرور مي کردند و


 

کودکان مرا همراز قصه هايشان مي کردند

 


 

 

 


 

به من هديه کنند. پرندگان را غذا مي دادم تا برايم دعا کنند


 

برايشان آواز مي خواندم تا بلندتر خدا را صدا زنند


 

به کودکان مي آموختم چگونه خداوند را فرا خوانند


 

و به دختران ياد مي دادم چگونه لبخند بزنند


 

به مجنونان سوداي عاشقي و به معشوقان ناز را مي آموختم

 

من اينگونه نبودم

 

شبها فرشته ها برايم لالايي مي گفتند و در خواب خدا مرا نوازش مي کرد


 

حافظ نيتم را مي دانست و با من حرف مي زد . وقتي دلم مي گرفت ابرها هم مي گرفتند


 

و مي باريدند و وقتي شاد بودم برگها برايم مي رقصيدند و


 

موجها پايکوبي مي کردند


 

 
 

من اينگونه نبودم

 

تا روزي زمين و آسمان به من حسادت کردند . برايم دامي دوختند


 

تا مگر به آن گرفتار شوم و رام شوم


             در يکي از روزهاي زمستان که خيلي شبيه بهار بود

نه سرد بود نه گرم ،نه زيبا بود نه زشت، نه خلوت بود نه پر ازدحام ،


 

نه ابري نه آفتابي. همه چيز عادي بود


 

و من مانند عاشقان خوشدل و مهربان قلبم را با احتياط در دو دستم گرفتم


 

 


                 و با تبسمي کودکانه آن را به تو تقديم کردم


 

 

                                         فهميدم ، به سادگيم خنديدی
 

!

             و اين همان دامي بود که روزگار براي رام کردنم انديشيده بود
              دلم کجاست؟ پيش تو که نيست ؟ آن را چه کار کردي؟


 

!


                 دلم آن قدر سنگين بود که آن را رها کردي؟


 

!

                 يا آنقدر کوچک بود که گمش کردي؟

                            گم شده؟؟                 مي دانم هيچ کدام اينها نيست . تو آن را شکستي و


 

هر تکه اش را به دور دستي پرتاب کردي تا هيچ وقت آن را نيابم و ديوانه شوم


              و از آن روز نه ديگر صداي پرنده اي برايم دلنشين است


 

نه خروش موجي برايم زيباست


 

 

                              نه لبخندي، نه اميدي، نه بوسه اي نه آوازي


 

....


 


 

کاش دلي در کار نبود که عشقي باشد و دامي و تو


 

اصلا نفهميدم کي پير شدم

حتي حافظ هم ديگر به من راست نمي گويد ديگر از آن تک سوار خبري نيست

            

 

               چهره ام حوصله آينه را سر مي برد و صدايم براي ديگران عادت شده

 


                      يا آنقدر سبک بود که پروازش دادي؟


             شايد آنقدر بزرگ بود که جاي سينه ات را تنگ کرده بود؟


                        و من ديگر دلم را نديدم

 


                   لا اقل بگو کجاست تا خودم آن را پيدا کنم؟

                              تو آن را گرفتي، نگاهش کردي و خنديدي

 

 

 

 

 

 
 

من اينگونه نبودم

 

عاشقان را پس ميزدم تا عاشق تر شوند و معشوق را هر روز سلام مي دادم


       تا مگر روزي دلتنگم گردد. گلها را آب مي دادم تا قدري از طراوتشان را


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
برچسب:, ::
فرزاد

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید بعضی وقت ها بعضی چیزها آنقدر تکراری می شوند که حتی تکرارشان آدمی را شگفت زده می کند مانند دوستت دارم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق رویای و آدرس farzad2010.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.