فاصله
 
عشق رویایی
مطالبی زیبا همراه دانلود

معنی فاصله را از عشق بپرس

گرچه فاصله ای بین ماست ، اما ما همیشه در کنار همیم.
گرچه فاصله بین ماست ، اما ما همیشه به عشق هم زنده ایم.

برای خواندن متن به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

گرچه فاصله ای بین ماست ، اما ما همیشه در کنار همیم.
گرچه فاصله بین ماست ، اما ما همیشه به عشق هم زنده ایم.
اگر از تو دور میشوم ، هیچگاه از تو خسته نمیشوم .
اگر ما دور از هم خواهیم بود ، اما همیشه در قلب هم زنده خواهیم ، همیشه در کنار هم هستیم حتی نزدیکتر از دو عاشق که در آغوش همند.
مدتی از تو دور خواهم بود ، اما به عشق تو لحظه هایم را سپری میکنم ، و همیشه میگویم که دوستت دارم و خواهم داشت .
چند صباحی را منتظر بمان ، با کوله باری از محبت و عشق به سوی تو می آیم.
اگر چه تو را نمیبینم ، اما تو ستاره ای درخشان شبهای منی.
شبها به آسمان قلبم خیره میشوم و با تو درد دل میکنم.
گرچه فاصله ای بین ماست ، اما ما در قلب همیم ، همیشه با هم و همیشه به یاد همیم.
حس کن مرا درون قلبت ، این زیباترین لحظه عاشقیست ، دیدن مهم نیست ، مهم این است که به عشق هم زنده ایم.
لحظه های زندگی میگذرد ، ما عاشقانه به عشق هم زندگی میکنیم و میرسد روزی که انتظار ما به پایان میرسد.
هر جا که باشم ، دوستت دارم ، هر جا که باشی به یادت هستم ، تو دنیای منی ، هر جای دنیا باشم ، با تو هستم عزیزم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
برچسب:, ::
فرزاد

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید بعضی وقت ها بعضی چیزها آنقدر تکراری می شوند که حتی تکرارشان آدمی را شگفت زده می کند مانند دوستت دارم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق رویای و آدرس farzad2010.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.