نگاهم كن
 
عشق رویایی
مطالبی زیبا همراه دانلود

نگاهم کن

من فقط با یک نیم نگاه

به اوج آسمان خواهم رفت،

و چشم و دلم را پر از ستاره خواهم کرد

من قدم او را برداشتم ،نیمی از پله های زندگی را یکی یکی طی کردم، جوتنی را پشت سر گذاشتم و سپری کردم ، و روزگار، در

گذشته ای نچندان دور خیلی مهربانتر از این روزها بوده است برای من ! روز هایی بود که فقط خنده نثار همه غم ها و دلتنگی ها می کردم ،روزهایی که بدبختیهایی بزرگ برای من پلی بود برای رسیدن به خوشبختی های کوچک...!

صدایم کن

تا نامم در همه ی هستی پر شود،

و آنقدر صدایت گرم است ،

که نامم آتش میگیرد از گرمای صدایت...!

بر گناهان جوانیم منگر ، حال مرا دریاب که چگونه خود را برایت تطهیر کرده ام.

دوباره صدایم کن

تا فرشته اغواگرا از حسد دق کند.

توی این راه زندگی، درست یه جایی توی وسط ترین نقطه موجود، دستم را رها کردی و رفتی ، من ماندم با این سربالایی و این همه پله ...!! نمی دانستم ادامه دهم یا برگردم پایین ؟ درمانده تر از همیشه ، فقط می دانستم که تنها هستم و اینهمه پله...اما با همه تنهایی و با همه سربالایی و با همه ی زیاد یک جا مثل مرداب راکد نموندم چند پله ای حرکت کردم تا تو دستم را دوباره گرفتی حالا که به له آخر رسیدم احساس می کنم در بالاترین نقطه ایستاده ام ، وای چه منظره شگرفی دارد هستی و زندگی از این بالا گم شده ام در شلوغی این دنیا،

و تنها نگاهم به جاده ای بود ،

که می دانستم روزی از آن خواهی رسید ای.......!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
برچسب:, ::
فرزاد

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید بعضی وقت ها بعضی چیزها آنقدر تکراری می شوند که حتی تکرارشان آدمی را شگفت زده می کند مانند دوستت دارم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق رویای و آدرس farzad2010.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.